guncelnotarsivi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Orhan Gencebay - Hadi Git adlı şarkı nota ve sözleri


Hadi Git adlı şarkıyı dinle


Hadi Git adlı şarkı sözleri

Hadi git iş işten geçmeden 
Çok geç olmadan vakit 
Günahıma girmeden katilim olmadan git 
Gitki siyah gözlerin arkada kalmasınlar 
Gitki gamlı yüzümün hüznüyle dolmasınlar 

Sanırlar ki sen beni biricik yar saymıştın 
Oysaki hep yedekte elde var sanmıştın 
Her darbene tahammül edecek bir bedenim 
Gururum mani olur perişanıma benim


Hadi git 

Hadi git ne adres nede hatıra bırak 
Zannetme pişmanlık mutluluk kadar uzak 
Git artık gecmeden çok geç olmadan vakit 
Günaha girmeden katilim olmadan git 

Sanmaki faslı bahar geldiği gibi gitmez 
Sanmaki hüsranını görmeye ömrüm yetmez 

Güllere aşk olsun gene sen kokacaksın 
Fallara aşk olsun gene sen çıkacaksan 
Korkulu düşlerimin yolundan kaçıyorum 
Sırf sana üzülüyor sırf sana acıyorum

2 yorum:

  1. Paylaşım için teşekkürler, emeğinize sağlık. Bu arada klarnet hakkında İzmir Klarnet Dersi tarafından yazılmış Klarnet Bakımı ve Temizliği adlı yazımızı da mutlaka okumanızı öneririz.!

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir şarkı paylaşımı, sayenizde keyifli bir müzik dinletisi yaşadım. Klarnet Kursu İzmir

    YanıtlaSil