guncelnotarsivi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gitme sana muhtacım nota ve sözü

Zeki Müren Gitme sana muhtacım dinle


Gitme sana muhtacım sözleri

Gitme sana muhtacım 
Gözümde nursun başımda tacın muhtacım 
Beni öldür öyle git 
Yaşamak için senin sevgine muhtacım 

Muhtacım gözlerine 
Muhtacım sözlerine 
Uzattım ellerimi 
Muhtacım ellerine gitme 

Şimdi bomboş ellerim 
Seni çağırır yaşlı gözlerim Muhtacım

Beni öldür öyle git 
Yaşamak için senin sevgine muhtacım 

Sensiz bir dünyadayım 
Gerçekten uzak bir rüyadayım muhtacım 
Beni sensiz dünyadan 
Sonsuz rüyadan uyandırda git muhtacım 

Muhtacım gözlerine 
Muhtacım sözlerine 
Ruhumu ıstacak 
Sımsıcak nefesine gitme 

Gitme sana muhtacım 
Gözümde nursun başımda tacın muhtacım 
Beni öldür öyle git 
Yaşamak için senin sevgine muhtacım


0 yorum:

Yorum Gönder