guncelnotarsivi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Firuze şarkısı notaları, sözleri


Firuze şarkısı sözleri
Bir gün dönüp bakınca düşler 
İçmiş olursa yudum yudum yudum yılları 
Ağla, ağla Firuze ağla 
Anlat bir zaman ne dayanılmaz güzellikte olduğunu 

Kıskanır rengini baharda yeşiller 
Sevda büyüsü gibisin sen Firuze 
Sen nazlı bir çiçek, bir orman kuytusu 
Üzüm buğusu gibisin sen Firuze 

Kıskanır rengini baharda yeşiller 
Sevda büyüsü gibisin sen Firuze 
Sen nazlı bir çiçek, bir orman kuytusu 
Üzüm buğusu gibisin sen Firuze 

Duru bir su gibi, bazen volkan gibi 
Bazen bir deli rüzgar gibi 
Gözlerinde telaş, yıllar sence yavaş
Acelen ne bekle Firuze 

Bir gün dönüp bakınca düşler 
İçmiş olursa yudum yudum yudum yılları 
Ağla, ağla Firuze ağla 
Anlat bir zaman ne dayanılmaz güzellikte olduğunu 

Acılı bir bakış yerleşirse eğer 
Kirpiğinin ucundan gözbebeğine 
Herşeyin bedeli var, güzelliğinin de 
Bir gün gelir ödenir, öde Firuze 

Acılı bir bakış yerleşirse eğer 
Kirpiğinin ucundan gözbebeğine 
Herşeyin bedeli var, güzelliğinin de 
Bir gün gelir ödenir, öde Firuze 

Duru bir su gibi, bazen volkan gibi 
Bazen bir deli rüzgar gibi 
Gözlerinde telaş, yıllar sence yavaş 
Acelen ne bekle Firuze

0 yorum:

Yorum Gönder