guncelnotarsivi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Batsın bu dünya notaları, sözleri



Sözleri:
Yazıklar olsun, yazıklar olsun
Kaderin böylesine, yazıklar olsun
Herşey karanlık, nerde insanlık
Kula kulluk edene yazıklar olsun.

Batsın bu dünya, bitsin bu rüya
Ağlatıp da gülene, yazıklar olsun
Dolmamış çileler, yaşanmamış dertler
Hasret çeken gönül, benim mi olsun..

Ben ne yaptım, kader sana 
Mahkum etti, beni bana 
Her nefeste, bin sitem var 
Şikayetim yaradana, şikayetim yaradana.

Şaşıran sen mi yoksa ben mi, anlayamadım 
Öyle bir dert verdin ki, kendime gelemedim
Çıkmaz bir sokaktayım, yolumu bulamadım
Of...of...of...of...of...of..of..of.....

Ben mi yarattım, ben mi yarattım
Derdi ızdırabı, ben mi yarattım 
Günah zevk olmuşsa, vefa yorulmuşsa
Düzen bozulmuşsa, ben mi yarattım. 

Batsın bu dünya, bitsin bu rüya 
Aşksız geçen ömrüme, yazıklar olsun 
Dolmamış çileler, yaşanmamış dertler 
Hasret çeken gönül, benim mi olsun. 

Ben ne yaptım, kader sana 
Mahkum etti, beni bana 
Her nefeste, bin sitem var 
Şikayetim yaradana, şikayetim yaradana. 

Şaşıran sen mi yoksa ben mi, anlayamadım 
Öyle bir dert verdin ki, kendime gelemedim 
Çıkmaz bir sokaktayım, yolumu bulamadım 
Of...of...of...of...of...of..of..of.....

0 yorum:

Yorum Gönder